THOUGHTS

Ezen a nyáron nagyon sokszor eszembe jutott az előttünk álló ősz. Ami egyrészt azért furcsa, mert a kedvenc évszakom a nyár ( mivel csak 40 fokban nem fázok ), másrészt pedig sosem voltam szerencsés párosításban az ősszel, hiába ősszel van a születésnapom is…valahogy balul sülnek el ilyenkor a dolgok ( bár lehet, hogy csak hozzáállás kérdése ). Konklúzió : szeretem az őszt. Jó ezekre a dolgokra rájönni majdnem 21 évesen, de jobb később, mint  soha.

Ez az az évszak, amikor nyugodtan sétálgathatsz az utcán extra napszúrás nélkül, melegebben öltözve, de mégsem hóember nagyságúra nőve a ruháktól, kirándulhatsz, gyönyörködhetsz a színes falevelek között az erdőben és a városban is egyaránt. Megihatsz egy forralt bort, vagy egy forró csokit, megnézheted a kedvenc hidegebb időre szóló összebújós filmedet ( nekem a Holiday a favorit, mindig megnézem ha hidegebbre fordul az idő és nincs semmi tennivalóm ) és hordhatsz cuki és vicces sapkákat. Ilyenkor mindig megjön a kedvem a süti sütéshez, kibújik belőlem a cukrász én. De a kedvencem ebben, amikor a playlist-em egy kicsit szomorkásabb számait hallgatva sétálhatok egy jót és gondolkodhatok az élet nagy rejtélyein ( egyszer mindent meg fogok tudni magyarázni magamnak idővel, tudom én ). Alapvetően a szeptember-október-november ( az utóbbi annyira nem is, mert ilyenkor nagyon a szülinapi hónapomat élem : D ) azzal telik, hogy gondolkozok és kicsit magamba fordulok, lehet, hogy csak a hideg miatt, lehet nem, de ilyenkor sokkal negatívabbak a gondolataim, türelmetlenebb vagyok és hajlamos vagyok egész nap morcos lenni. Ez persze nem azt jelenti, hogy hónapokon keresztül nem lehet hozzám szólni, csak nehezebb kezelni a hangulat ingadozásaimmal együtt, mint egyébként bármikor viszont  még így sem mondanám magam ‘nem elviselhetőnek’ .

A múlt szombatom is bekuckózva telt, kicsit a hangulatom is rossz volt, így hát elővettem az instant naplómat ( azért instant, mert májusban hirtelen eszembe jutott, hogy hopp nekem írnom kell…és csak egy sima vonalas füzetet tudtam erre befogni ) és kiírtam magamból, ami a  szívemet nyomta 🙂

xo,

KINGA

Vélemény, hozzászólás?

